Pokud máte zájem o naše služby, můžete se s námi spojit:
- telefonicky na čísle 778 071 913,
- prostřednictvím e-mailu poradenskecentrum@paspoint.cz,
- osobně v době ambulantní provozní doby na adrese Anenská 10/10, Brno 602 00, 1. patro.
JAKÝM ZPŮSOBEM SLUŽBA PROBÍHÁ
- Úvodní setkání probíhá s vedoucím služby nebo jím pověřeným pracovníkem. Pracovník služby si povídá s rodiči, odpovídá na jejich dotazy, získává informace o nich samotných i jejich dítěti, zjišťuje, jaká jsou jejich očekávání. Sám je podrobně informuje o tom, jak služba probíhá, předává kontakty na další služby a instituce podle potřeb každé rodiny. Na základě zjištěných skutečností domlouvá schůzku s dalšími pracovníky podle potřeb a zájmů rodiny (sociálním pracovníkem, psychologem, speciálním pedagogem).
- Na další schůzce si příslušný pracovník dále upřesňuje, v čem by rodina potřebovala pomoci a co vnímá jako největší problém. V kontaktu s dítětem se pracovník snaží nenásilnou formou navázat kontakt, v závislosti na věku s ním vede rozhovor nebo si s ním hraje, pozoruje jeho chování, zjišťuje, v čem je úspěšné a v čem méně.
- Na základě těchto konzultací je s rodinou sepsána Smlouva o poskytování služby, kde jsou dohodnuty cíle, rozsah, místo, druh služby a pravidla jejího poskytování.
- Na podkladě informací, které obě strany získají, vypracuje ve spolupráci s rodinou pracovník Individuální plán. V Individuálním plánu jsou zahrnuty cíle i konkrétní postupy vedoucí k jejich naplnění.
- Kolik, jak často a kde konzultace probíhají je stanoveno ve Smlouvě mezi klientem a poskytovatelem.