- OSOBNÍ SCHŮZKA – Máte-li zájem o poskytování služby osobní asistence Paspoint, z.ú., je třeba vyplnit a odeslat Evidenční list zájemce ( zde). Poté se Vám v nejbližším možném termínu ozveme a domluvíme na osobní schůzce, na které si upřesníme vámi definované cíle služby a vaše očekávání, časový rozsah služby, její frekvenci, případně vaše požadavky na osobního asistenta. Jako podklad pro ujasnění možného využití sociální služby osobní asistence využíváme regionální karty služeb – osobní asistence (zde ke stažení) vydané Jihomoravským krajem.
- HLEDÁNÍ ASISTENTA – V nejkratší možné době zjistíme, zda máme vhodné personální kapacity pro zajištění vámi požadované služby. O aktuálním stavu vás neprodleně informujeme.
- PODPIS SMLOUVY – Jsme-li schopni vámi požadovanou asistenci zajistit, domluvíme se na podpisu smlouvy o poskytování služby osobní asistence.
- ZAŘAZENÍ DO POŘADNÍKU – Pokud aktuálně nejsme schopni službu zajistit, nabídneme vám zařazení do pořadníku zájemců o službu. Fakticky to znamená, že se aktivně snažíme po dobu bezprostředně následujících týdnů vámi požadovanou službu zajistit.